poKOKUješ po slevě?
V KOKU stále hledáme způsoby, jak odměnit naše věrné zákazníky . Rozhodli jsme se vrátit vám část z každého nákupu prostřednictvím nového věrnostního programu. Naším cílem je, abyste věděli, jak velkou hodnotu pro nás má vaše loajalita.
Jak to funguje?
Věrnostní program KOKU je jednoduchý. Za každé euro, které u nás minete dostanete 1 bod, který můžete při dalších nákupech využít jako slevu! </span >
1 € z nákupu =1 bod
100 bodů = < /span>2 €
Kromě toho vás budeme vždy jako první informovat o nejnovějších produktech a akcích.
Jak získám slevu?
- Stačí si vytvořit zákaznický profil v našem e-shopu, kde vám budou věrnostní body přicházet po každém nákupu.
- Body začínáte sbírat po přihlášení se do profilu a dokončení první objednávky. Za každé minuté euro se vám na účtu objeví 1 bod, který skrývá slevu v hodnotě 0,02 € na váš příští nákup.
- Body si umíte následně uplatnit v nákupním košíku.
Často kladené otázky
Pokud chci využít slevu musím být přihlášen?
Ano, ke sbírání a využívání bodů musíte být přihlášen ve svém účtu.  ;
Kolik bodů můžu maximálně využít na jeden nákup?
Na jeden nákup můžete využít slevu do výše maximálně 50% z celkové částky košíku.
Mohu body využít i pro poštovné a balné?
Ne. Body lze využít pouze na produkty.
Co se stane s body pokud nepřevezmu zásilku?
Pokud se objednávka vrátí nebo není převzata, příslušné věrnostní body za ni se anulují.
Kdy mi na účet přijdou body z nákupu?
Body se na váš účet připíší až po vyřízení a převzetí objednávky. Pokud objednávku zrušíte nebo vrátíte, ztratíte na body nárok.
V košíku nevidím možnost uplatnit své body.
Pravděpodobně to znamená, že nejste přihlášen/a ve svém účtu. Když se přihlásíte, možnost uplatnění se vám zobrazí v košíku pod položkami.
Mám jinou otázku.
V případě, že jste nenašli odpověď na svůj dotaz, kontaktujte nás prosím na info@koku.cz nebo na telefonním čísle 0911 40 40 88.