Prada Luna Rossa Carbon Toaletní voda - Tester 100ml
100ml - Toaletní vody - Tester - Muži
- Značka: Prada
- Dostupnost: Na externím skladě (Odešleme 27.11.2024)
-
1690 Kč
Další varianty Prada Luna Rossa Carbon:
Popis
Prada – jeden z nejvlivnějších módních domů světa. Samotná značka Prada se stala symbolem společenského postavení. Její historie sahá do roku 1913, kdy ji založili v italském Miláně Mario Prada a jeho bratr. Prada se zaměřovala na kožené zboží a doplňky.
Radikální změnou ale společnost prošla pod rukama vnučky Miuccii Prada, která navrhovala módu a její manžel Patrizio Bertelli si vzal na starost efektivní marketingovou politiku. V roce 1992 zahájila značka Prada i svou levnější variantu Miu Miu, samozřejmě jak jinak než s mimořádným úspěchem. Dnes Prada nabízí i luxusní dámské i pánské parfémy, které ostatní produkty koncernu významně doplňují.
Co je tester?
Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Občas na něm bývá nálepka s textem Tester, případně Demonstration. Vůně je ovšem zcela shodná s klasickým balením a není tedy ani silnější, ani slabší.
Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.
Detaily
- pohlaví: muži
- Značka: Prada
- Složka vůně - hlava: koření, bergamot
- Složka vůně - základ: pačuli, Ambroxan
- Složka vůně - srdce: uhlí, vodnaté tóny, půdní tinktura, kovové tóny, levandule
O značce
Prada je slavný italský módní dům založený v Miláně v roce 1913 Mariem Pradem. Jeho vlastní vnučka Miuccia Prada vstoupila do byznysu v roce 1970 a zejména díky ní se značka stala jednou z nejlepších módních ikon současnosti. Móda Prada jde nad rámec produktů, které oživují nápady a ideály prostřednictvím oblečení a doplňků, které se stávají nástroji pro sebevědomé sebevyjádření.