Guerlain L´Homme Ideal Toaletní voda - Tester, 100ml
100ml - Toaletní vody - Tester - Muži
- Značka: Guerlain
- Dostupnost: skladem (Odešleme 22.11.2024)
-
1784 Kč
Další varianty Guerlain L´Homme Ideal:
Popis
Sladká toaletní voda pro muže Guerlain L´Homme Ideal vyjadřuje patřičnou mužnost a eleganci. Luxusní aroma, které je připraveno pro náročné jedince, jež milují nasládlou a značně exotickou příchuť. Esenciální vizitka, za níž se ve společnosti jistě nebudete muset stydět. Guerlain L´Homme Ideal je toaletní voda pro muže s dostatkem odvahy, šarmu a sexappealu. Právě tyto vlastnosti ve vás budou evokovat mandle, rozmarýn nebo cedr. Dřevitá vonná kompozice, kterou ve své blízkosti zbystří jakékoliv čichové smysly. Vydejte se vstříc neutuchajícímu dobrodružství. Flakónek toaletní vody pro muže Guerlain L´Homme Ideal má skutečně styl. Jeho dřevité zabarvení, přímé rysy a černý uzávěr působí velice propracovaným a celistvým dojmem. Vneste do svého života trochu nadšení a nových pocitů. Užívejte si každého dne, jako by byl poslední.
Co je tester?
Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Občas na něm bývá nálepka s textem Tester, případně Demonstration. Vůně je ovšem zcela shodná s klasickým balením a není tedy ani silnější, ani slabší.
Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.
Detaily
- pohlaví: muži
- Značka: Guerlain
- Složka vůně - hlava: rozmarýn, květ pomerančovníku, citrusy
- Složka vůně - základ: cedr, vetiver, kůže
- Složka vůně - srdce: mandle, fazole tonka
O značce
Guerlain je bezesporu jedna z nejznámějších značek na světě. Společnost v roce 1828 založil Pierre-François-Pascal Guerlain, když v Paříži otevřel svůj první obchod. Při výrobě parfémů a kosmetiky kombinuje řemeslná umění, špičkové technologie a environmentální a sociální zodpovědnost.