Giorgio Armani Armani Code Pour Homme Toaletní voda - Tester
Toaletní vody - Tester - Muži
- Značka: Giorgio Armani
- Dostupnost: Momentálne nedostupné
-
Další varianty Giorgio Armani Black Code:
Popis
Toaletní voda Giorgio Armani Code je skutečně první orientální luxusní vůní od Armaniho. Je svůdná, rafinovaná a věčně smyslná. Nechejte se unášet na křídlech jemných tónů olivového květu, gaiského dřeva a semena tonky spolu s kombinací citronové směsi bergamotu a citronu. Giorgio Armani Code toaletní voda je tou správnou volbou moderního, sexy muže. Koktejl esencí, které obsahuje, zaručují výraznou a dlouhotrvající vůni, která vás provede celým dnem. Stala se neodmyslitelnou součástí mužů po celém světě pro její eleganci a svěžest vybudovanou na dřevitém základu. Tato sofistikovaná pánská vůně volající po dálkách orientu se stala vítězem FiFi Award Fragrance Of The Year Men´s Luxe 2006. Objednejte si ji proto v našem e-shopu a oddávejte se tomuto kořeněnému skvostu v každém ročním období. Toaletní vodu Giorgio Armani Code si zamilujete natolik, že nebudete chtít žádnou jinou a ženy vám budou padat k nohám... Na trh byla uvedena v roce 2004.
Co je tester?
Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Občas na něm bývá nálepka s textem Tester, případně Demonstration. Vůně je ovšem zcela shodná s klasickým balením a není tedy ani silnější, ani slabší.
Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.
Detaily
- pohlaví: muži
- Značka: Giorgio Armani
- Složka vůně - hlava: citron, bergamot
- Složka vůně - základ: tonka, guajakové dřevo
- Složka vůně - srdce: květy olivovníku, anýz
O značce
Giorgio Armani založil svou společnost v roce 1975 nejprve pro muže, později i pro ženy. Navrhuje, vyrábí, distribuuje a prodává haute couture, kožené zboží, obuv, doplňky a bytové interiéry, které si zachovávají auru skutečné luxusní značky.